Sviluppu di taglio laser

U taglio laser hè a tecnulugia di applicazione più impurtante in l'industria di trasfurmazioni laser.Per via di e so parechje caratteristiche, hè stata largamente utilizata in l'automobile, a fabricazione di materiale rotanti, l'aviazione, l'industria chimica, l'industria ligera, l'elettronica è l'elettronica, u petroliu è a metallurgia è altri dipartimenti industriali.In l'ultimi anni, a tecnulugia di taglio laser hà sviluppatu rapidamente, cù una crescita annuale di 20% ~ 30% in u mondu.Dapoi u 1985, a Cina hà crisciutu à un ritmu di più di 25% annu.

A causa di u poviru fundamentu di l'industria laser in Cina, l'appiecazione di a tecnulugia di trasfurmazioni laser ùn hè micca diffusa, è ci hè sempre una grande distanza trà u livellu generale di u processu laser è quellu di i paesi avanzati.Credu chì, cù u prugressu cuntinuu di a tecnulugia di trasfurmazioni laser, issi ostaculi è e carenze seranu risolti.A tecnulugia di taglio laser diventerà un mezzu indispensabile è impurtante di trasfurmazioni di foglia in u 21u seculu.Cù u largu mercatu di applicazione di taglio laser è u sviluppu rapidu di a scienza è a tecnulugia muderna, i scientisti è i tecnichi in casa è in l'esteru sò in permanenza à scopre a tecnulugia di taglio laser, chì prumove l'innuvazione cuntinua di a tecnulugia di taglio laser.

A direzzione di sviluppu di a tecnulugia di taglio laser hè a siguenti:

(1) Cù u sviluppu di laser à altu putenza è l'adopzione di CNC high-performance è servo system, utilizendu taglio laser high-putenza pò ottene alta vitezza di trasfurmazioni è riduce a zona affettata di calore è distorsioni termichi à u listessu tempu;U gruixu di u materiale chì pò esse cutatu hè ancu megliu.U laser d'alta putenza pò pruduce un laser d'alta putenza usendu Q switch o l'onda di impulsu di carica.

(2) Sicondu l'influenza di i paràmetri di u prucessu di taglio laser, migliurà a tecnulugia di trasfurmazioni, cum'è: aumentà a forza di soffiu di gas ausiliari in u taglio di scorie;Adding agent slagging per migliurà a fluidità di u funnu;Aumentà l'energia ausiliaria è migliurà l'accoppiamentu trà l'energia;È passà à u taglio laser cù un tassu di assorbimentu più altu.

(3) U taglio laser si svilupperà versu una alta automatizazione è intelligenza.Appliendu CAD / CAPP / CAMR è intelligenza artificiale à u taglio laser, hè sviluppatu un sistema di processazione laser multifunzionale altamente automatizatu.

(4) U cuntrollu auto-adattivu di a putenza laser è u modu di laser secondu a velocità di trasfurmazioni o a creazione di una basa di dati di prucessu è un sistema di cuntrollu auto-adattivu espertu facenu a prestazione di a macchina di taglio laser generalmente migliurata.Cù a basa di dati cum'è u core di u sistema, di fronte à u strumentu di sviluppu universale CAPP, stu documentu analizà tutti i tipi di dati implicati in u disignu di u prucessu di taglio laser, è stabilisce a struttura di basa di dati currispundenti.

(5) Sviluppà in un centru di machining laser multifunzionale, integrendu u feedback di qualità dopu à taglio laser, saldatura laser è trattamentu termale, è dendu u ghjocu cumpletu à i vantaghji generale di a machining laser.

(6) Cù u sviluppu di a tecnulugia Internet è WEB, hè diventatu una tendenza inevitabbile per stabilisce una basa di dati di rete basata in WEB, utilizà un mecanismu di ragiunamentu fuzzy è una rete neurale artificiale per determinà automaticamente i paràmetri di u prucessu di taglio laser, è puderà accede è cuntrullà u prucessu di taglio laser remotely.

(7) Tridimensionale d'alta precisione à grande scala di taglio laser di cuntrollu numericu è a so tecnulugia di taglio.Per risponde à i bisogni di taglio tridimensionale di pezzi in l'industria di l'automobile è di l'aviazione, a macchina di taglio laser tridimensionale si sviluppa versu alta efficienza, alta precisione, multifunzione è alta adattabilità, è a gamma di applicazioni di robot di taglio laser serà più largu è più largu.U taglio laser si sviluppa versu FMC, unità di taglio laser automatica è automatica.

Analisi funziunali di drenaje lineari

U drenaje lineale hè un sistema di drenaggiu lineale è banded situatu à a riva di a strada.U sistema di drenaje lineale hè sfarente da u sistema di drenaje puntuale tradiziunale.Hè custituitu da un cisterna in forma di U, in quale ci hè un canali di drenaje è u canali di drenaje passa per u tank in forma di U longu a direzzione horizontale.

"Point drainage" hè faciule per pruduce l'acqua stagnante nantu à a superficia di a strada, chì porta à u fenomenu di drenaje poviru è di scarti di materiale.

Per tali prublema, u drenaje lineale pò risolve efficacemente u prublema esistenti.A so struttura unica determina i so vantaghji nantu à u drenaje puntuale.

(1) A più grande caratteristica di drenaje lineale hè di cambià u puntu di cunfluenza di una grande quantità di acqua di piovana da a terra à u tank in forma di U, chì riduce u tempu di flussu di l'acqua di piovana nantu à a superficia di a strada è evita l'accumulazione di cortu termine di. acqua piovana nantu à a superficia di a strada.

(2) Cù menu occupazione di a terra è a prufundità di scavazione pocu prufonda, riduce a probabilità di collisione di elevazione in a custruzzione cruciata di diversi pipelines è riduce u costu di custruzzione.Àà u listessu tempu, simplificheghja l'impostazione di a pendenza verticale è horizontale in u disignu di a strada.

(3) A capacità di drenagiu di l'acqua di piovana hè aumentata da 200% - 300% sottu a stessa zona di fuga.

(4) Conveniente per u mantenimentu è a riparazione dopu.A causa di a poca prufundità intarrata di a groove in forma di U di drenaje lineale, u travagliu di pulizia hè convenientu è l'intensità di u travagliu di u travagliu di mantenimentu più tardi hè assai ridutta.

Basatu nantu à l'analisi di sopra, si pò vede chì u drenaje lineale ùn solu risolve i prublemi mali causati da u metudu tradiziunale di drenaje di u puntu, ma ancu cambia u puntu di cunfluenza di l'acqua di piovana da a terra à u tank in forma di U, chì riduce u tempu di cunfluenza. , migliurà a tarifa d'utilizazione è mostrendu vantaghji evidenti in u costu.U drenaje di a strada municipale hè influinzatu da parechji fatturi, cum'è u situ, u trafficu è cusì.Cumu cuncepisce un sistema di drenaje più efficau cù un spaziu limitatu serà u puntu


Tempu di Postu: Nov-08-2021